نمونه سوال امتحانی دروس عمومی رشته یازدهم تجربینمونه سوال دروس عمومی رشته یازدهم انسانینمونه سوال دروس عمومی رشته یازدهم ریاضی

دانلود مجموعه کامل ترین نمونه سوال امتحانی دینی یازدهم نوبت اول و دوم

استادبانک نویسنده
9525 0
20 تیر 1395
دانلود نمونه سوالات دینی یازدهم متوسطه دوم استادبانک

نمونه سوالات دین و زندگی پایه یازدهم با جواب بصورت فایل pdf

برای مرور مطالب حفظی و مفهومی برخی از دروس مانند دین و زندگی می توانید از فایل نمونه سوالات استفاده نمایید. در واقع فایل نمونه سوال دینی یازدهم بهترین ابزار برای مرور مباحثی همچون آیات و روایات و مطالب حفظی کتاب دین و زندگی است.

استادبانک با توجه به این نکته و همچنین جهت استفاده بهینه شما دانش آموزان عزیز از فایل نمونه سوالات، سه پیشنهاد موثر ارائه کرده است که به شرح زیر است:

پیشنهاد اول:

دانلود سایر نمونه سوالات با جواب در کنار حل نمونه سوال دینی 2

 همانطور که به دسترسی فایل نمونه سوال دینی 2 نیاز پیدا کرده اید، به سایر نمونه سوالات  مقطع یازدهم نیز نیاز پیدا خواهید کرد که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید به تمامی این مجموعه سوالات دسترسی پیدا کنید.

می توانید برای دانلود و مشاهده  سایر   نمونه سوالات پایه یازدهم  کلیک کنید.

پیشنهاد دوم:

دانلود نمونه سوال دینی یازدهم نوبت اول و دوم با جواب

طبیعتا با حل تمرین و حل نمونه سوالات امتحانی است که به تسلط کامل بر مباحث کتاب می رسید. به همین دلیل استادبانک تمامی نمونه سوال دینی یازدهم نوبت دوم و نوبت اول را در لینک زیر قرار داده است که بتوانید تمامی سوالات متنوع این فایل را برای مرور و تمرین زیاد در اختیار داشته باشید.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

نمونه سوال دین و زندگی یازدهم نوبت اول و نوبت دوم

از طریق لینک زیر چند نمونه سوال را دانلود کنید.

لینک اول نمونه سوال دین و زندگی یازدهم با جواب (نوبت اول) [کلیک کنید]

[سوالات همراه با جواب است – حجم فایل: 1 مگابایت]

در واقع شما با دانلود این مجموعه سوالات، می توانید به مجموعه نمونه سوال دینی یازدهم خرداد و نمونه سوال دینی یازدهم شهریور دسترسی پیدا کنید.

پیشنهاد سوم:

اساتید خصوصی در کنار حل نمونه سوال دینی یازدهم با جواب

قطعا شما خودتان می دانید وجود اساتید حرفه ای در هر حوزه ای می تواند نقش بسیار موثری در موفقیت تان در آن حوزه داشته باشد. حل نمونه سوال دینی یازدهم با جواب و سایر سوالات این مقطع به تنهایی و با تکیه بر معلومات محدود خود و یا آموزش های مدرسه و معلم کلاس،  با توجه به ساختار جدید سوالات که تماما مفهومی هستند، سخت و دشوار است.

پس اگر می خواهید در حل نمونه سوال دینی پایه یازدهم یا سایر دروس این مقطع به تسلط کامل برسید، پاسخ های درست برای سوالات چندوجهی و مفهومی بدهید، بتوانید تمامی مراحل حل سوال را بدرستی تجزیه و تحلیل کنید بخصوص در سوالات تستی و در نهایت با کمترین هزینه و زمان ممکن، بیشترین بازدهی را داشته باشید به سایت استادبانک مراجعه کنید.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.